מה כולל הקורס?

אימונים הנמשכים לא יותר מ-20 דקות אבל אפקטיביים יותר משעה של ריצה
כל אימון כולל עבודה על הרגליים, הבטן, הישבן והידיים
כל אימון הוא ייחודי ושונה מהקודמים לו (ומהבאים אחריו)
הקורס בנוי בשיטה של יום אימון ושני ימי מנוחה
בסיום האימון מוקדש זמן להורדת הדופק ומתיחות
הסרטונים זמינים לשימוש לאחר סיום הקורס, ללא הגבלת זמן

איזה ציוד צריך?

נעלי ובגדי ספורט, מגבת ובקבוק מים בקרבת מקום.
פרט לכך אין צורך בציוד מיוחד, אם כי מומלץ לבצע חלק מהתרגילים על מזרן (אפשר גם שטיח או רצפה).
בתרגילים מסוימים ניתן להיעזר בכיסא או בקיר, אך אלה האביזרים היחידים שתזדקקו להם

טעימה מהאימונים

שימו לב!

יש להתחיל את האימון לאחר כ-5 דקות של חימום, שניתן לבצע תוך כדי צפייה בשלב הראשון של הסרטון, בו מוסבר מבנה האימון.

כל המידע והתרגילים הניתנים בקורסי האימונים מיועדים לאנשים בקו הבריאות לצורכי לימוד או העשרה בלבד. אין להשתמש במידע ובאימונים כהמלצה רפואית או בריאותית. הקורסים אינם מיועדים לאנשים בעלי בעיות בריאותיות ספציפיות.
אם ידועה בעיה בריאותית העלולה לבוא לידי ביטוי במהלך האימונים, יש להתייעץ עם איש רפואה בטרם תחילת הקורסים. Paleo.co.il ורינת-יה אלון אינם אחראים לכל פציעה או נזק הנגרם במהלך צפייה באימונים, במישורין או בעקיפין. השימוש בתכנית האימונים הוא על אחריותך בלבד.

לתנאי השימוש המלאים